کاربر گرامی ، شما به صورت مهمان وارد سایت شده اید . برای ورود به پنل کاربری اینجا کلیک کنید . (ورود به سایت )

هشتمین کنفرانس بین المللی سلامت زنان

در تاریخ ۱۳ آذر ۱۳۹۸ تا ۱۴ آذر ۱۳۹۸ توسط مرکز تحقیقات سیاست گذاری سلامت و دانشگاه علوم پزشکی شیراز در شهر تهران برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

حوزه های تحت پوشش: علوم سلامت (پزشکی) ، پرستاری - زنان و زایمان ، زنان و زایمان

برگزار کننده: مرکز تحقیقات سیاست گذاری سلامت

سایر برگزار کنندگان: دانشگاه علوم پزشکی شیراز

شهر برگزاری: تهران

در عصر حاضر سلامت روان یکی از مهمترین شاخص های سلامت یک جامعه قلمداد می گردد. بر اساس بررسی های انجام شده، اختلالات روانی به عنوان یکی از مهمترین و معنا دارترین اجزای بار کلی بیماریها می باشد. از آنجا که بانوان نیمی از پیکره جهان را تشکیل می دهند و نیمی دیگر توسط آنان بزرگ می شوند، و در عین حال جزء لاینفک تمامی بخشهای جامعه هستند، آنها را در معرض خطر بیشتر ابتلاء به مشکلات روانی قرار می دهد. همچنین کودکانی که از مادران دارای اختلالات روانی به دنیا می آیند بیشتر در معرض اختلالات روانی از جمله افسردگی هستند و احتمال عدم موفقیت تحصیلی در این افراد بیشتر است.

طبق مطالعات انجام شده، شیوع بیماریهای روانی بخصوص افسردگی و اضطراب در زنان ایرانی 5/2 برابر مردان ایرانی است. لذا توفیق در حل این مشکلات مستلزم شناسایی عوامل مختلف فردی، خانوادگی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است تا با اجرای مداخلات لازم به پیشگیری از اختلالات روانی پرداخته، نسل آینده سالمتری داشته باشیم. 
415
0
 
0
لینک کوتاه: