کاربر گرامی ، شما به صورت مهمان وارد سایت شده اید . برای ورود به پنل کاربری اینجا کلیک کنید . (ورود به سایت )

دومین کنگره ملی شیمی و نانو شیمی از پژوهش تا فناوری

در تاریخ ۲۲ آبان ۱۳۹۸ تا ۲۳ آبان ۱۳۹۸ توسط انجمن علوم وفناوری های شیمیایی ایران و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران - دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

حوزه های تحت پوشش: شیمی ، مهندسی شیمی

برگزار کننده: انجمن علوم وفناوری های شیمیایی ایران

سایر برگزار کنندگان: تحت حمایت سیویلیکا

شهر برگزاری: تهران - دانشگاه علم و صنعت ایران

در این همایش تازه ترین دستاوردهای پژوهشی در زمینه های شیمی، نانوشیمی و مهندسی شیمی مطرح می شود و در مورد چالش های موجود در کاربرد بهینه علم شیمی در صنعت تولید، تبادل افکار صورت می پذیرد. ارتباط گسترده بخش علوم و ناوری های شیمیایی با تحولات مختلف فنی، اقتصادی و اجتماعی کشورها ایجاب می کند تا طراحی، توسعه و بهره برداری از سیستم ها و فرآیندهای صنعتی به صورت بهینه صورت پذیرد. ماهیت فرا رشته ای علوم و فناوری های شیمیایی و توانمندی آن در تولید مواد، ابزارها و سیستم های جدید با قابلیت بالا، موجب ایجاد فرصت های متنوعی در عرصه هی مختلف علمی و صنعتی شده است.بر همین اساس این همایش با تمرکز بر روی رویکردهای نوین علوم و فناوری های شیمیایی و نانوفناوزی در نظر دارد بستری مناسب جهت هم اندیشی و تبادل اطلاعات و تجارب علمی و اجرایی فعالان این حوزه در راستای پیشبرد توسعه محورانه ی سرزمین مان ایران ایجاد نماید.


محور های همایش


از اهداف این همایش، بحث و تبادل نظر میان محققان در حوزه های مختلف شیمی، نانوشیمی و مهندسی شیمی با رویکرد فنآورانه می باشد.

برخی محورهای همایش عبارتند از:

1- سنتز مواد آلی، پلیمری، معدنی، دارویی و بهداشتی: از آزمایشگاه تا صنعت

2- کاربرد نانوفناوری در حوزه رنگ، کاتالیست، پدافند شیمیایی و انرژی­های نو

3- تصفیه آب و پساب

4- رنگ، چوب و چرم

5- صنایع خودرو

6- شیمی صنایع دریایی

7- مواد غذایی، گیاهان دارویی و کشاورزی

8-مهندسی شیمی، حوزه های پتروشیمی، نفت و گاز

9- الکتروشیمی صنعتی و خوردگی

10- شیمی محاسباتی، شیمی سبز و بیوشیمی

11-فرآوری مواد معدنی 



339
0
 
0
لینک کوتاه: