کاربر گرامی ، شما به صورت مهمان وارد سایت شده اید . برای ورود به پنل کاربری اینجا کلیک کنید . (ورود به سایت )

شانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع

در تاریخ ۲ بهمن ۱۳۹۸ تا ۳ بهمن ۱۳۹۸ توسط دانشگاه الزهرا(س) و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

حوزه های تحت پوشش: مهندسی صنایع

برگزار کننده: دانشگاه الزهرا(س)

سایر برگزار کنندگان: تحت حمایت سیویلیکا

شهر برگزاری: تهران

معرفی کنفرانس:

کنفرانس های بین المللی مهندسی صنایع سالانه با همکاری دانشکده های مهندسی صنایع برجسته کشور و همچنین دانشگاه ها و نهادهای علمی، پژوهشی و اجرایی مختلف بین المللی برگزار می شود. شانزدهمین دوره این کنفرانس ها با محوریت تحول دیجیتال (Digital Transformation) در روزهای 2 و3 بهمن ماه سال 1398 به میزبانی دانشگاه الزهرا برگزار خواهد شد.


تحول دیجیتال (Digital Transformation)

تحول دیجیتالی شامل مجموعه ای از تحولات عمیق و تغییرات سازمان ها و کسب و کارها می باشد؛ این تحول در حوزه فعالیت ها، فرآیندها، توانایی ها و مدل های کسب و کار، به سازمان ها اجازه می دهد تا بتوانند از فرصت های ناشی از توسعه و ترویج فناوری و تغییرات حاصل شده ناشی از توسعه آن ها در جوامع بشری استفاده کرده و از آن ها در راستای استراتژی ها و اولویت های خود بهره بگیرند.


بانکداری دیجیتال (Digital Banking)

بانکداری دیجیتال، استفاده از فناوری برای اطمینان از یکپارچگی ابتدا تا انتهای پردازش تراکنش‌ها یا عملیات بانکی است. عملیاتی که با درخواست مشتری آغاز شده، حداکثر بهینه‌سازی در آن لحاظ شده؛ برای مشتری در دسترس بودن، سودمندی و صرفه؛ و برای بانک کاهش هزینه‌های عملیاتی، عاری از خطا و خدمات بهبود یافته را به ارمغان می‌آورد.


بیمه دیجیتال (Digital Insurance)

پلت فرم بیمه با وجود اطلاعات مبتنی بر داده ها، بیمه گران، بانک ها، کارگزاران و سایر شرکت ها را قادر می سازد تا راه حل های کامل بیمه را برای مشتریان خود در بالاترین سرعت ارائه دهند. با هدایت مشتریان به محصولات مربوطه در سایت، شرکت بیمه می تواند به صورت دیجیتالی در فرصت های متقابل فروش یا تجدید نظر شرکت کند. وجود داده های بهتر و دقیق تر دیجیتالی برای ارزیابی های قانونی و قیمت گذاری ریسک داده ها استفاده می شوند.


مراکز خرده فروشی و خرید و فروش دیجیتال (Digital Retailing and Shopping)

در خرده فروشی دیجیتال با استفاده از رویکرد مشتری محور در کل فرآیند فروش خود گردش کار و رضایت مشتری در همه زمان ها افزایش می یابد. موفقیت خرده فروشی دیجیتال بستگی به نادیده گرفتن رفتارهای معمول به نفع استفاده از فرصت های پیش آمده برای ایجاد رابطه دارد. در خرده فروشی دیجیتال اگر وفاداری دارای اولویت بالاتری نسبت به حجم باشد، مزایای پایدار بیشتری در کوتاه مدت و بلند مدت خواهید داشت.
سه جزء ترکیبی ایجادکننده مراکز فروش دیجیتال می باشند: جذابیت و ایجاد سرگرمی، خرید خودکفا در مراکز پرجمعیت و تعداد کارگران، املاک و مستغلات و هزینه های ساخت کم. این مراکز طیف وسیعی از محصولات، خدمات و سرگرمی های مناسب را با نصب و راه اندازی در تلفن های همراه نیز ارائه می دهند.


غذا و نوشیدنی دیجیتال (Digital Food and Beverage)

صنایع غذایی و آشامیدنی تولیدی با توجه به تقاضای مشتری طراحی می شوند. هماهنگی مطلوب فرآیندهای مرتب سازی، ساخت و بسته بندی، تولید را قادر می سازد به طور انعطاف پذیر به درخواست مشتریان واکنش نشان دهند. این رویکرد باعث می شود مشتریان خواسته های فردی شیک خود را برآورده کنند.


رسانه های دیجیتال (Digital Media)

رسانه های دیجیتالی ترکیبی از فناوری و محتوا هستند و تولید محصولات رسانه های دیجیتال نیازمند تیم های حرفه ای با مهارت های گوناگون، از جمله مهارت های فنی، مهارت های هنری، مهارت های هماهنگی تحلیلی و تولید است. رسانه دیجیتال محتوای دیجیتالی است که می تواند از طریق اینترنت یا شبکه های کامپیوتری انتقال یابد. این محتوا می تواند شامل متن، صدا، ویدئو و گرافیک باشد.


پلیس دیجیتال (Digital Police)

وجود یک سرویس ارتباطی دیجیتال شناخته شده و قابل اعتماد بین مردم که تضمین می کند پلیس در تمام فضای دیجیتال مطلع و فعال می باشد. گزارش و ردیابی آنلاین (کمک به بهبود پاسخ پلیس و کیفیت حمایت از قربانیان) و آگاهی کامل برای انجام معاملات مالی آنلاین (مانند مجوز سلاح گرم یا جریمه مجازات) از جمله موارد پلیس دیجیتال می باشد.


زنجیره تامین دیجیتال(Digital Supply Chain)

زنجیره ای است که پایه آن براساس توانایی های وب فعال است. بسیاری از زنجیره های عرضه از ترکیبی از فرآیندهای مبتنی بر کاغذ و مبتنی بر فناوری اطلاعات استفاده می کنند. یک زنجیره تأمین دیجیتال واقعی فراتر از این مدل ترکیبی است که به طور کامل بر روی قابلیت اتصال، ادغام سیستم و قابلیت تولید اطلاعات «اجزای هوشمند» سرمایه گذاری می کند.


سلامت دیجیتال(Digital Healthcare)

سلامت دیجیتال مردمان را برای پی‌گیری، مدیریت، و بهبود سلامت، معیشت و زندگی پربارتر خود، خانواده و جامعه توانمند می‌کند. سلامت دیجیتال می‌تواند کمبودهای خدمات سلامت را پوشش دهد و دسترسی به آن خدمات را افزایش و هزینه‌هایشان را کاهش داده و پزشکی را دقیقتر و منطبق بر نیازهای اشخاص کند.


آموزش دیجیتال (Digital education)

آموزش دیجیتال استفاده نوآورانه از ابزار و فن آوری های دیجیتال در طول آموزش و یادگیری است و اغلب به عنوان آموزش پیشرفته فن آوری (TEL) یا آموزش الکترونیکی یاد می شود. آموزش دیجیتال، به ویژه در قالب برنامه های یادگیری ترکیبی، در حال رشد است و در محیط های یادگیری ترکیبی از جمله محاسبات ابری، سیستم های مدیریت یادگیری، محتوای باز و یادگیری تلفن همراه پشتیبانی می شود.



محورهای همایش:
  • ساخت و تولید
  • فناوری اطلاعات و مهندسی صنایع
  • تکنیک های بهینه سازی و الگوریتم ها
  • مکانیابی و تخصیص
  • لجستیک و زنجیره تامین
  • کنترل کیفیت، قابیلت اطمینان و شبیه سازی
  • مهندسی سیستم های سلامت
  • سیستم های مدیریت
  • خدمات مالی و اقتصادی
  • مهندسی صنایع و سازمان های خدماتی
  • مهندسی صنایع و نفت، پتروشیمی و نساجی

369
0
 
0
لینک کوتاه: