کاربر گرامی ، شما به صورت مهمان وارد سایت شده اید . برای ورود به پنل کاربری اینجا کلیک کنید . (ورود به سایت )

ششمین کنفرانس انرژی بادی ایران

در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ توسط انجمن علمی انرژی بادی ایران و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران -سالن همایش های وزارت نیرو برگزار گردید.این همایش تحت حمایت سیویلیکا بوده است و به محض اتمام مراحل نمایه سازی، مقالات آن از طریق همین پایگاه منتشر خواهد شد.

بنا به توضيحات دبيرخانه اين دوره كنفرانس انرژي بادي ايران فراخوان دريافت مقالات ندارد.



حوزه های تحت پوشش: انرژی های تجدیدپذیر و تکنولوژی های جایگزین

برگزار کننده: انجمن علمی انرژی بادی ایران

سایر برگزار کنندگان: تحت حمایت سیویلیکا

شهر برگزاری: تهران -سالن همایش های وزارت نیرو

در سالهای اخیر انرژی بادی در جهان شاهد رشد چشمگیری بوده است و پیش بینی می شود با ادامه رشد سرمایه گذاری در این صنعت، این روند در سالهای آتی ادامه یابد.

به یاری خداوند ششمین کنفرانس انرژی بادی ایران در 24 و 25 مهر ماه 1397 توسط انجمن علمی انرژی بادی ایران در سالن همایش های وزارت نیرو برگزار می گردد. در این کنفرانس ضمن بررسی چالش های پیش رو، راهکارهای توسعه این صنعت در کشور با توجه به شرایط جدید بین المللی مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت. کنفرانس انرژی بادی ایران تنها همایشی است که همه فعالان صنعت انرژی بادی را اعم از مسئولین دولتی، قانون گذاران، سرمایه گذاران، مجریان و مشاوران گرد هم آورده و به صورت واقع بینانه به این بخش می پردازد.

حضور مدیران ارشد شرکت های بزرگ بین المللی و مسئولین سازمان های معتبر جهانی بر غنای این گردهایی خواهد افزود.

ششمین کنفرانس انرژی بادی ایران فرصت مغتنمی برای همه دست اندرکاران و علاقمندان به انرژی بادی کشور فراهم می آورد که ضمن پرداختن به اقدامات انجام شده، نقشه راهی عملی برای توسعه هر چه سریعتر این صنعت ترسیم گردد 



406
0
 
0
لینک کوتاه: