کاربر گرامی ، شما به صورت مهمان وارد سایت شده اید . برای ورود به پنل کاربری اینجا کلیک کنید . (ورود به سایت )

اولین کنفرانس تهران هوشمند

اولین کنفرانس تهران هوشمند در تاریخ ۱۸ آذر ۱۳۹۸ تا ۱۹ آذر ۱۳۹۸ توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران - دانشگاه صنعتی امیرکبیر و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران - برج میلاد تهران برگزار می شود.

با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

حوزه های تحت پوشش:



برگزار کننده: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران - دانشگاه صنعتی امیرکبیر


سایر برگزار کنندگان: تحت حمایت سیویلیکا


شهر برگزاری: تهران - برج میلاد تهران


سالن برگزاری همایش: مرکز همایش های برج میلاد تهران

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، اولین دوره «کنفرانس تهران هوشمند» را همزمان با سومین همایش و نمایشگاه «تهران هوشمند» با مشارکت دانشگاه صنعتی امیرکبیر، طی روزهای 18 و 19 آذرماه امسال در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار خواهد کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، علاقمندان به شرکت در اولین دوره این کنفرانس می‌توانند تا 15 آبان ماه مقالات پژوهشی و علمی خود را در محورهای تخصصی این رویداد برای دبیرخانه تهران هوشمند ارسال کنند.
اولین دوره این کنفرانس با هدف ارتقای سطح علمی رویداد، دستیابی به روش‌های مدیریت هوشمند شهری و با تکیه بر روش‌های داده-محور برگزار می‌شود. در این کنفرانس، مقالات علمی-پژوهشی، تحلیلی، ترویجی یا کاربردی در زمینه هوشمندسازی فعالیت‌های شهری مورد پذیرش قرار خواهد گرفت. گزارش تجربه‌های موفق، معرفی و تحلیل مجموعه داده‌های شهری و نقد راهکارهای ایجاد شهر هوشمند نیز از جمله موضوعات مورد پذیرش در این کنفرانس خواهد بود.
داده باز و حکمروایی هوشمند شهری، آگاه سازی، آموزش و توانمندسازی شهروندان در حوزه شهر هوشمند، مشارکت ذینفعان، بهره‌وری و اقتصاد پایدار مبتنی بر داده و شهر نوآور و توسعه کسب و کارهای فناورانه بر پایه داده از جمله محورهای اصلی این رویداد است.
همچنین از دیگر محورها می‌توان به کلان‌داده، داده کاوی و استخراج داده‌های سودمند و قابل اعتماد، شهر هوشمند و شاخص‌های ارتقای کیفیت زندگی در شهرها و توسعه پایدار و چالش‌های محیط زیست شهری اشاره کرد.
جا به جایی هوشمند، مدل‌سازی و تحلیل داده‌های حمل و نقل شهری و کاربردها و روندهای مبتنی بر هوش مصنوعی در خدمت شهر هوشمند نیز از محورهای مورد بررسی و تحلیل در این کنفرانس خواهد بود.
نتایج داوری مقالات در روز پنج آذر ماه اعلام شده و مقالات برگزیده در افتتاحیه همایش ارائه و همچنین در مجلات علمی-پژوهشی داخلی نیز به چاپ خواهند رسید. 

392
0
 
0
لینک کوتاه: