کاربر گرامی ، شما به صورت مهمان وارد سایت شده اید . برای ورود به پنل کاربری اینجا کلیک کنید . (ورود به سایت )

چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت

چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت در تاریخ ۴ بهمن ۱۳۹۸ توسط گروه پژوهشی بوعلی با حمایت رسمی دانشگاه آزاد و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران -دانشگاه شهید بهشتی- دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد،کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

حوزه های تحت پوشش: مدیریت (عمومی)

برگزار کننده: گروه پژوهشی بوعلی با حمایت رسمی دانشگاه آزاد

سایر برگزار کنندگان: تحت حمایت سیویلیکا

شهر برگزاری: تهران -دانشگاه شهید بهشتی- دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی

لذا با یاری از ایزد یکتا و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم ایجاد جهاد علمی و بومی سازی پژوهش در حوزه های علوم پیشرو، برای هفتمین سال متوالی چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت با حمایت موثر و رسمی دانشگاه آزاد اسلامی ، دانشگاه جامع علمی کاربردی ، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، سیویلیکا، کنسرسیوم محتوی ملی با هدف پیشبرد مرزهای دانش، ایجاد فضای مناسب جهت گردهمایی محققان،مهندسین ، کارشناسان و دانشجویان عزیز به منظور ارایه فعالیت های تحقیقاتی و آخرین دستاوردهای علمی و تبادل نظر در مورخ:

4 بهمن ماه 1398

در دانشگاه شهید بهشتی –دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی

با حضور اساتید برجسته دانشگاهی ایران به صورت رسمی



محور های همایش


مدیریت مهندسی

مدیریت پروژه

مدیریت عرضه و تقاضا

مدیریت مشتری

مدیریت جهادی

مدیریت فرهنگیِ اثربخش و مزایای آن

مشاوره مدیریت

مدیریت منابع انسانی

مدیریت منابع مالی

مدیریت و تجهیزات

مدیریت و بیمه

مدیریت در نظام سلامت

مدیریت و توریسم

مدیریت و ارتقای سلامت

مدیریت مراکز (مراکزدرمانی مراکزبهداشتی مراکزرفاهی مراکز آموزشی )

راه کار های مدیریتی

مدیریت و ایمنی

سبک های مدیریت

مدیریت سبز

مدیریت علوم محیطی و انرژی

مدیریت سیستم های اطلاعاتی

مهندسی سیستم و تجزیه و تحلیل

بحران و مدیریت ریسک

تحقیق در عملیات و علم مدیریت

تجارت الکترونیک

مدیریت پروژه

تجزیه و تحلیل سرمایه گذاری

مدیریت بازاریابی و فروش

اخلاق و کسب و کار

نقش رسانه ها در بهبود فضای کسب و کار

 
403
0
 
0
لینک کوتاه: