کاربر گرامی ، شما به صورت مهمان وارد سایت شده اید . برای ورود به پنل کاربری اینجا کلیک کنید . (ورود به سایت )

بیست و هشتمین کنفرانس سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران

بیست و هشتمین کنفرانس سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران در تاریخ ۷ خرداد ۱۳۹۹ تا ۹ خرداد ۱۳۹۹ توسط انجمن مهندسان مکانیک ایران و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران - دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

حوزه های تحت پوشش: مهندسی مکانیک

برگزار کننده: انجمن مهندسان مکانیک ایران

سایر برگزار کنندگان: تحت حمایت سیویلیکا

شهر برگزاری: تهران - دانشگاه صنعتی امیر کبیر



دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) افتخار دارد تا در تاریخ 7 الی 9 خرداد ماه 1399 میزبان بزرگترین گرده هم‏آیی جامعه مهندسان، پژوهشگران، دانشجویان، صنعتگران و اساتید رشته مهندسی مکانیک باشد. هدف ما ایجاد فضایی است تا زمینه مشارکت را برای همگان فراهم سازد. به همین دلیل نه تنها مهمترین یافته های علمی پژوهشگران داخل کشور در این همایش ارائه می شوند، بلکه صنعت نیز بطور گسترده در همایش حضور یافته و نشست های صنعتی به موازات نشست های پژوهشی شکل می گیرند تا دیدگاه های مختلف در کنار هم مطرح شوند.

از پژوهشگران، اساتید دانشگاه و دانشجویان گرامی دعوت می شود تا آخرین یافته های خود را در بخش مقالات پژوهشی همایش ارائه نمایند.
از صاحبان محترم صنعت دعوت می شود تا مشکلات و چالش های خود را به صورت مقالات کوتاه در بخش مقالات صنعتی مطرح نمایند. بعلاوه ایشان می توانند در نمایشگاه صنعتی که به عنوان بخشی از همایش برگزار می شود، فعالیت خود را معرفی کنند.
این همایش شامل سخنرانی های کلیدی و میزگرد ها در زمینه های مختلف مربوطه خواهد بود.


محورهای همایش:

1- انرژی و محیط زیست
2- آموزش مهندسی مکانیک
3- بیو، میکرو و نانو مکانیک
4- ترمودینامبک و انتقال حرارت
5- خودرو و حمل و نقل
6- دینامیک، ارتعاشات و کنترل
7- طراحی و قابلیت اطمینان سامانه‌های مکانیکی
8- ساخت و تولید
9- مکانیک جامدات
10- مکانیک سیالات
11- هوافضا 


222
0
 
0
لینک کوتاه: