اولین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی صنعتی

روز سه شنبه، 4 خرداد، 1400 توسط انجمن بازاریابی ایران و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

کداختصاصی کنفرانس: ICIMM01
حوزه های تحت پوشش: مدیریت (عمومی)
برگزار کننده: انجمن بازاریابی ایران و تحت حمایت سیویلیکا
شهر برگزاری: تهران

محورهای کنفرانس :
دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی نسل ۴٫۰
پارادایم های مذاکره و فروش در پرتو تحولات نوظهور
استراتژی های بازاریابی صنعتی در پرتو انقلاب صنعتی ۴٫۰
تاثیر پاندمی کرونا بر بازاریابی صنعتی
نقش استارت آپ ها در بازاریابی صنعتی نسل ۴٫۰
سیاست های بازاریابی صنعتی در شرایط پیچیده کسب و کار 


13
0
 
0
لینک کوتاه: